Skip to content
Vi ste ovdje: Početna Početna Vijesti Predstavljena knjiga "Neuromarketing - razumijevanje potrošača"
Predstavljena knjiga "Neuromarketing - razumijevanje potrošača" Štampa El. pošta
utorak, 26 jun 2018 15:54

U amfiteatru Ekonomskog fakulteta Pale danas je promovisana knjige „Neuromarketing-razumijevanje potrošača“ prof. dr Nikole Gluhovića koja predstavlјa iskorak u praćenju aktuelnih trendova iz marketinške teorije i prakse na tržištu u BiH, kao i problematiku ponašanja potrošača.

Profesor Gluhović je rekao da savremeni trendovi u istraživanju i ponašanju potrošača nastoje da, primjenom neuronauke, sagledaju i razumiju njigovo ponašanje na objektivniji način, nego što to mogu da čine konvencionalne metode. „Literatura je prilično oskudna na našem govornom području i biće na neki način namijenjena studentima osnovnih i postdiplomskih ekonomskih studija, ali i srodnih društvenih fakulteta, te jednim dijelom unesena u programe nastavnih predmeta koji se izučavaju na Ekonomskom fakultetu na Palama“, izjavio je Gluhović.

Prisutnima se obratio v.d. dekana doc. dr Marko Djogo koji je izrazio zadovoljstvo što je kolega Nikola Gluhović prvi, ali ne i posljednji, koji je na ovaj način promovisao svoj rad, te da se nada da će i ubuduće biti sličnih događaja na našem fakultetu. Takođe, Dogo je istakao da je prof. dr Nikola Gluhović odabrao jednu ozbiljnu temu kojom se nije lako baviti, te da na neki način predstavlja pionira u ovoj oblasti na ovim našim prostorima.

Recenzent knjige akadamik Muris Čičić, sa Ekonomskog fakulteta u Sarajevu za knjigu je imao pozitivne riječi. On je istakao je da ovakva djela izazivaju trenutnu i pojačanu pažnju jer obradjuju temu koja zadire u sve oblasti savremneog života kako ekonomske i poslovne, tako etičke,kulturne, razvojne i konceptualne prirode.

Profesor na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu Melika Husić Mehmedović , drugi recenzent, rekla je da je tema knjige aktuelno područje, ne samo za BiH i region, nego i šire, a riječ je o novim metodama istraživanja, alatima analize potrošača i analize tržišta. Ona navodi da knjiga predstavlјa vrh ledenog brijega kada je riječ o marketingu, o ponašanju i bolјem razumijevanju potrošača, te da će biti namijenjena čitaocima iz oblasti marketinških disciplina, menadžmenta ili ekonomije. „To što imamo ovakvu knjigu razumlјivu studentima i onima koji praktikuju metode neuromarketinga je izuzetno bogatstvo“, istakla je Mehmedovićeva, koja je i jedan od recenzenata knjige.

Portparol Zavoda za udžbenike i nastavna sredstva Istočno Novo Sarajevo Dejan Kerleta pojašnjava da je „Neuromarketing-razumijevanje potrošača“ značajno ostvarenje jer govori o temi koja nije dovolјno istražena, a svakodnevni je izvor novih ideja i inspiracija mnogim istraživačima. „Ova knjiga je i smijernica studentima ekonomskih fakulteta, ali i svim privrednicima kako se treba obratiti krajnjim potrošačima“, kaže Kerleta. On je pozvao sve one koji imaju i smatraju da imaju dobro štivo da se jave u Zavod za udžbenike i nastavna sredstva Istočno Novo Sarajevo jer je njihov cilј da ovakva i slična djela učine dostupnim široj javnosti.

Ekonomski fakultet Pale

 

Meni

Početna
I ciklus studija
II ciklus studija
Postdiplomski studij
Aktivnosti
Asocijacije
Fakultet

Online:

Imamo 81 gostiju na mreži